Khamis, 19 Julai 2012

aku lesbian

AKU LESBIAN?
Sex = Female
Where it happened = Setapak, Kuala Lumpur
Reference Number = 25325
Aku lesbian? Emmmm....kekadang bila memikirkan perkara nih pelik lak rasanya. Lesbian....Pelik tapi benar dan itulah yang telah terjadi pada aku. Sememangnya perkara nih kalau mak-bapak serta kenkawan aku tahu sure malu...Siapa yang malu? Mereka dan keluarga mereka. tapi...tu lah dia. dah tercebur nak buat camna ye tak? Ikutilah pengalaman aku menjadi seorang lesbian..uhuk..uhuk..uhuk...
Back to 1999...
Well..keluarga aku tak le mewah sangat dan tak le miskin..biasa je. Aku nih anak kedua dari 3 adik beradik Yang sulung abang aku seorang Engineer di Syarikat Pembinaan Terkenal di Kuala Lumpur. ..dan adik aku tengah belajar di UiTM, Shah Alam... aku lak belajar di sebuah IPTS di Kuala Lumpur nih. Bapa aku dah nak pencen dah..mak aku lak sibuk dengan activiti mejahit baju nya..berniaga kecil-kecilan di Setapak nih.
Aku nih tak de le lawa sangat..biasa jee. Potongan badan biasa dan tinggi sederhana. Rambut pendek sampai ke telinga. Kulit yellow pages punya colour. Gitu lee sikit-sikit.
So..how can I being a Lesbian?
Kisahnya gini...
Di kolej aku punya ramai kawan dan aku paling suka berkawan dengan Chinese dan Indian girls..ye lah dia orang nih open sikit berbanding dengan kawan melayu aku yang lain. Kita orang kekadang window shopping sama-sama..tengok wayang sama-sama dll. Kawan aku yang paling rapat ialah Mei Ling (bukan nama sebenar) dan Linda (also not a real name)...kita orang kat kolej digelar 3 stooges lah kononya..apa tak nya asyik buat lawak bodoh dalam class.
Pada walnya aku memanglah minta kat one guy nih..dan pernah pun date. Tapi jiwa aku rasa kosong je kalau dengan budak sekor nih. nak kata dia hensom..bole laa..anak Dato' lagi..tapi entah..tak rasa apa-apa pun dengan dia...Kawan aku yang lagi 2 orang nih tahu aku berbf dengan si Tajul ( ini nama sebenar..he he he..sorry Tajul)nih.
One day tu dia buat hati aku sakit sangat...tapi tak yah le cerita dia buat apa..So dengan linangan air mata, aku gi lah ngadu kat Mei Ling nih..lebih kurang conversationnya macam nih laa:
" I really hate him.." i kata
" Who..?..Tajul?..." tanya Mei Ling
"Ye laa.." aku angguk sambil mengesat air mata dengan tissue tandas Mei Ling nih. Masa tu kita orang kat rumah Mei Ling kat Sri Petaling.
" Tu laa..I sebenarnya don't wanna to disturb your relationship..kesian kat you" kata Mei Ling lagi sambil menyua segulung tissue tandas dia.
" Eeee..buruk lee you nangis..." ejek Mei Ling sambil menjuihkan bibir dia yang merah tu. Si Mei Ling nih tua setahun dari aku. Dia tinggi dan slim. Kulit white pages laa ofcourse. Tapi mata dia tak lee sepet sangat macam orang lain. Cuma dia nih kekadang over sikit dressing laa...
"You go to washromm and basuh muka..tak cantek laa you nangis" sambung si Mei Ling nih.
Aku dengan slow nya pegi laa kat wash room dia. Ada syampoo rejoice lagi..belum pakai tak boleh lah buat iklan rejoice yang Ahhh..Ohhhh..Ahhh.. tu.
Di pendekkan cerita..dah basuh muka..tapi masih ada jerawat ( iklan pembasuh muka lak..he he he ). Aku pun keluarlah. Eh..eh si Linda pun ada.
" I saja called her pasal you..terus dia datang", jelas Mei Ling sambil tersenyum.
" Haa..tu leee, I cakap jangan kawan dengan boys you tak dengar..heheheeh", sindir Linda.
" Abih...takkan le I nak affair dengan girls lak", acuh-tak - acuh jee jawapan aku.
" Ye laa...kita kan ada", balas Mei Ling sam bil tersenyum.
" You all my friends...lain," jawab aku balik.
" We can be your lover as well", tiba-tiba aje Mei Ling jawab.
Terbeliak gak mata aku. Emmm gurau kut nih..bisik hati aku lee.
" Ye tak ye gak yek..." Balas aku berseloroh.
" eh..eh betul laa nie..", cakap si Linda.
Tiba-tiba linda datang duduk sebelah aku. Mei Ling senyum saja.
"You nak try tak?" tanya Linda
"Try apa?", jawab aku gabra gak masa tu..dia orang nih..sepanjang aku kawan dengan dia orang nih tak de pun buat macam nih..eeee...geli-geleman aku laaa.
" Let me touch you.." kata Linda
" Come on..Linda, you always touch me..hehehehe" kjawab aku berseloroh.
" No..this time...different place." Mei Ling yang dari tadi tersenyum, mejawab lak dia.
" I tak tahu laa..I tak biasa" balas aku.
" Lets try.. you will love it" yakan si Mei Ling.
" You sure about this" tanya kau.
" Pretty sure", jawab si Linda.
" Emmm ok..but be nice ok..hehehe" jawab aku.
" Close your eyes...coz you are rookie..heheheeh " gelak si Linda.
Aku pun pejam lee mata.
Bersambung di minggu hadapan. Pada lesbian yang lain kalau sudi bercerita dan berkenalan dengan aku sila e-mail di mr underscore x underscore yz at ya ho o dot macam biasa. Lelaki di larang. Cuma Lesb Chinese atau Indian saja. Harap tunggu minggu depan untuk sambungannya.
AKU LESBIAN? Part II
Sex = Male
Where it happened = Setapak
Reference Number = 25328
Terima kasih pada yang sudi berkenalan dengan aku.
Summary of Episod I
Mei Ling dan Linda sudah meng declare kan yang mereka nih sebenarny alesbian. Aku nih first time lee kiranya. Takut juga. First time aku di explore menjadi lesbian di rumah Mei Ling dengan kehadiran Linda.
Sambungannya....
Linda slowly menggosok paha aku. Aku masih lagi pejam mata. Habih semua bulu roma kau naik. Tiba-tiba aku rasa tangan si Mei Ling melekap kat breast aku. Terus aje aku buka mata. Aku tengok si mei Ling dah topless dahh.. Jantung kau dah dub-dab-dub-dab...
Takut ada..seronok pun ada. Aku tengok Si mei Ling dan Linda berkuncupan sambil tangan dia oran nih memproses tubuh aku.
Rupa-rupanya mata dia orang yang terpejam..tadi suru mata aku pejam..rookie kononnya..heheehehe.
Slowly aje tangan aku merayap kat Breat Mei Ling lak. Emm lembut macam breast aku. Puting Mei Ling nih kecil aje rupanya..tapi merah. Si Linda masih lagi maintain. Tak topless lagi lah tuu..cuma kadan-kadang aku dengar bunyi desa-desus dari hasil perciuman mereka tu.
" Leena.es..join us" cakap Mei Ling.
" I tak pandai laa Mei" jawab aku masih malu-malu.
Linda terus tarik badan aku dan tiba-tiba aje mulut dia melekap kat mulut aku.
Mata aku terbeliak mula-mulanya..tapi lama-lama rasa sedap lak bila hisap lidah Linda nih.
Sambil tu aku tengok Mei Ling dah melurut seluar pendek dia.
Nampak u/wear putih dia tu...
Linda dengan slownya merebahkan aku kat kusyen. pelan-pelan si Mei Ling tanggalkan seluar jeans aku. Dia tarik u/wear aku terus dia tembamnya muka dia kat pantat aku. Terkejut beruk aku dibuatnya..tapi Linda terus memainkan peranan mulutnya dengan kuat sekali, sakit lidah aku di buatnya.
Aku apa lagi..air pun keluarlah.Terangkat juga buntut aku masa Mei Ling hisap biji kelentit aku kuat-kuat ..ada soun effect lagi..Aduhhh..nih yang tak tahan nih.
Sambung lagi nanti sebab nak pegi class lahh..nanti jumpa lagi yee. Untuk kekawan lesb sila contact aku di alamat baru iaitu leena underscore leena underscore my at ya ho o0 untuk date kita. Tarikh cerita ini di type ialah 31.1.2000. Sekian...

2 ulasan:

  1. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    BalasPadam
  2. I'm Sonja McDonell, 23, Swiss Airlines Stewardess with 13 oversea towns, very tender with much fantasies, also in my wonderful job. All indonesian girls I've seen in Jakarta & Medan last march are so beautiful. Many smiled and winked at me on the streets. I discussed with some waitresses in the Travel hotel in Jakarta & in the Antares hotel near the Juki shopping center in Medan. I admit it, my pussy was then often wet, especially, when the waitress Sawati with her big round D or E 'twins' in Medan rolled her tongue in her mouth with a smile, when she whispered in my left ear "I've my days until saturday", but this was all & nothing more. But I had the flight back to Jakarta in the early saturday morning. I understand their shy manner in the very conservative country. I come again in october & then I want to realize my lesbian dreams with a muslim girl.
    Regards
    Sonja sonjamcdonell@yahoo.com

    BalasPadam