Khamis, 19 Julai 2012

bini muda ayah aku!

Hai...nama aku rosman..aku dilahirkan dari
      family yang berada..ayahku seorang bisnesman..manakala ibuku seorang
      tenaga pengajar..apa yang aku nak ceritakan ialah aku melepaskan geram
      serta nafsu sex aku kepada orang yang merampas kebahagian ibuku iaitu
      isteri muda ayahku..ayahku baru berkawhin ngan isteri mudanya pada
      23/12/2001..tahun yang pasti aku ingat...isteri mudanya putih dan loded
      gak..kerana perasaan marah mendadak dalam hati aku membuatkan aku terasa
      ingin merogol isteri muda ayahku..hinggalah disuatu hari ketika ayahku ke
      johor untuk memperkembangkan bisnesnya...aku tau ayahku ke johor dan aku
      mula merancangkan sesuatu tanpa pngatahuan ibuku..pada hari ahad
      16/02/2002 aku kerumah isteri muda ayahku...isteri muda ayahku tidak
      menyangka apa2..maklumlah anak tiri dia gak...masa aku sampai isteri muda
      ayahku baru balik dari pasar membeli keperluan dapur..aku tolong angkatkan
      barang tu kedapur..masa dia meletakkan barang2 tu aku sempat melihat
      ponggongnya...ranggi...dalam hati ku...mulalah nafsu sex aku
      mencacak..."man nak minum?"...tulah perkataan yang dia katakan pada aku
      sewaktu aku duduk disofa ruang tamu..."leh jugak,man nak susu jer"..aku
      cuba bermain dajal.."kejap makcik ambilkan"..katanya..buat pengatahuan ko
      orang ukuran body isteri muda ayahku lebih kurang 34.28.36......semasa dia
      meletakkan air dimeja aku sempat mengintai teteknya...fuh..putih boleh
      tahan....dia mintak diri kerana nak mandi memandangkan dia baru balik dari
      pasar..aku kata ok..dalam masa dia mandi aku teringin nak mengintai..mana
      tau ada chan...bila aku masuk kebilik pintu biliknya tak berkunci..aku
      melangkah ke pintu bilik air..kunci lakkk..tak pa..aku cuba cari
      idea..akhirnya aku sembunyi disebalik langsir...bila dia keluar dia tak
      perasaan..bila dia menanggalkan tuala ..aku lihat fuh...teteknya yang
      putih,putingnya yang kemerahan,pantatnya yang tak berbulu dan ponggongnya
      yang bersih lagi putih..aku dah tak tahan..aku keluar dari sebalik langsir
      dan memeluk dai dari belakang..dia meronta dan berkata"man..jangan buat
      makcik cam nie..kan makcik nie isteri ayah man"..aku diam tanpa
      memperdulikkan kata2nya..aku jolok pantatnya dengan 2 jari ku..aku jolok
      lagi + pelahan...akhirnya jariku penuh dengan air...isteri muda ayahku
      mula tidak melawan...aku baringkan dia diatas katil..disitulah aku mula
      mepermainkan hajat aku..aku jilat teteknya dengan rakus..aku gigit
      putingnya..kemudia aku terus mencari pantatnya..kini aku berada dicelah
      kelengkangnya..aku jilat dengan rakus..baunya harum...maklumlah baru
      mandi..aku mendengar dia mengerang kesedapan..aaahhahaaahhhh...sedaaaapppp
      mannn..aku gigit kelentitnya...air makin banyak keluar..aku jolok dengan
      jari aku..fuh...ketat lagi dalam hati aku..kini giliran dia pulak ...aku
      mengeluarkan batang aku lalu menyuruh dia hisap..dia menolak dan
      berkata"makcik tak penah isap batang sesiapa dan batang ayah man"..aku
      sumbat jer kat mulut dia..akhirnya dia isap...aku tarik
      kepalanya..hinggakan habis batangku masuk kemulut dia...setelah puas
      batang aku dihisap..aku mengangkat isteri muda ayahku..aku tonggengkan
      dia...aku menghalakan batangku ke cipapnya...dia senyap..aku menolak masuk
      kedalam cipapnya..mulanya susah..aku henjut jugak akhirnya masuk..isteri
      muda ayahku mula memberikan respon..dia mula menggoyangkan bontotnya...aku
      talakan batang aku betul2..aku raba teteknya..aku tarik macam orang perah
      susu lembu..dia makin tak tahan..lalu dia menolak aku dan aku
      terbaring..dengan ganas dia bangun dan masukkan batangku kedalam
      pantatnya..dia menghenjut dengan laju lalu berkata.."man hisap tetek
      makcik..gigit puting makcik..makcik tak tahan..aaaahhhhh."dengan rakus dan
      perasaan dendam merampas kebahagian kami..aku mengigit putingnya dan
      mengisap teteknya..hinggakan ada tanda2 lovebite..dia lagi suka
      rupanya..lama juga aku buat posisi tu ..akhirnya aku terasa isteri muda
      ayahku telah memancutkan airnya..dia kepenatan lalu terkulai layu
      didadaku..aku lom puas lagi...kali ini aku baringkan dia..aku alas bantal
      pada ponggongnya..kini niat aku ke lubang juburnya..aku mengesekkan batang
      aku kepantatnya kemudian aku gesekkan ke lubang juburnya..dia menolak lalu
      berkata"man nak masukkan kat situ ker"..aku mengangguk..dia menghalang
      lalu berkata"lubang pantat dah lah..dari pun man punya besar dari ayah man
      ,mana makcik tahan"..aku lagi tak tahan bila melihat lubang jubornya
      mengemut...aku tetap nakkan jugak..aku mengangkat kaki dia ke leher
      aku..aku masukkan batangku kedalam lubang jubornya..dia mengerang
      kesakitan"sakitttttt mannnn"...aku paksa jugak batang aku masuk...akhirnya
      semua batang aku masuk kedalam...aku menyuruh dia mengemut
      batangku..fuhhhh..cam rasa nak putus batangku...aku menarik semula dan
      meletakkan air liorku kebatangku agar melacarkan pegerakkan aku..aku
      masukkan lagi..kali nie lebih licin..aku rasa terlalu sedap kerana inilah
      kali pertama aku menujah lubang jubor...kalau boleh dengan buah pelir aku
      nak masukkan..makin lama makin laju pergerakkan aku..isteri muda ayahku
      bagaikan ular kena pukul...lembik..aku henjut dan tanganku meramas
      teteknya..kemudia aku bangunkan dia dan tonggengkannya..kini aku membontot
      dari belakang..aku buat dia macam aku tunggang kuda...aku hentak dengan
      kuat dan tanganku meramas teteknya...lebih kurang 20 minit..aku rasa nak
      terpancut..aku alihkan isteri muda ayahku..aku baringkan dia..kemudia aku
      menyuruh dia lancapkan aku dengan menghalakan batangku kemukanya..selang
      beberapa saat..akhirnya aku telah memancutkan air maniku kemuka isteri
      muda ayahku..dan keteteknya..."banyak air mani man..panas"itulah yang
      terkeluar dari mulut isteri muda ayahku..kami kepenatan lalu
      terbaring...lebih kurang 1 jam isteri muda ayahku bangun lalu
      berkata"makcik nak basuh..nak ikut.."aku bangun lalu kami kebilik air
      dalam keadaan bogel..dalam bilik air aku sempat menujah lubang jubornya
      sekali lagi..dan kali ini aku pancut kedalam lubang jubornya..setelah
      selesai..kami keluar dan kami sempat bercium mulut..lalu dia berkata"hal
      nie jangan cerita ngan sesapa...hanya kita berdua jer yang tau.."aku
      menganggukan kepala...kami keluar dari bilik dan isteri muda ayahku
      memperlawa aku makan dirumahnya ...aku minta maaf kerana tdak dapat makan
      bersama kerana ada hal..saja..dah dapat semua...semasa hendak keluar aku
      sempat berkata kepadanya.."kalau man nak lagi boleh"..dia tersenyum dan
      berkata..."kalau man nak datanglah...kalau man nak rasa makcik punya
      lubang jubor makcik lagi..makcik kasi"..aku sempat meramas teteknya kali
      terakhir...dan memepuk ponggonnya.....aku pun keluar dari rumah tu dan
      terbalaslah demdam aku terhadap isteri muda ayahku yang selama ini
      merampas kasih sayang ibuku dan isteri muda ayah ku juga milik ku...buat
      pengatahuan ko orang aku selalu berlakon depan ayahku..baik ngan istei
      muda dia lah..dia ingat aku tak kisah dia kawin...penah aku main isteri
      muda ayahku dalam kereta,dalam office dia ..kira ayah kau tak perasaan
      lubang jubor isteri muda dia dah kena ngan anak dia..buat isteri muda
      ayahku..kau memang hebat..buat ayahku maafkan man kerana merogol isteri
      muda ayah...puas hati ku...

1 ulasan:

  1. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    BalasPadam