Khamis, 19 Julai 2012

faiqa 4

  faiqa-4
 »  
--------------------------------------------------------------------------------
Batang konek Azril yang masih lagi terbenam ditarik keluar oleh beliau dan dengan itu meleleh keluar yang sejak dari tadi bertakung dilohong cipap Faiqa.
Azril terus mencapai tuala dibirai katil and pergi menyapa Singh.

'Hai Singh dah sampai pun ko'
'Ishkk mestilah, aku pun sudah banyak sabar ni Az' ujar Singh sambil mula membuka butang kemeja beliau satu persatu dan tersenyum lebar.
Faiqa terus menarik selimut bagi menutupi tubuhnya yang masih lagi berbogel itu. Iqa semakin keheranan melihatkan Azril menyambut baik kedatangan seorang Bai Singh yang baru memasuki bilik hotel mereka. Perasaan keheranan dan terperanjat Faiqa semakin meningkat apabila Azril seakan tidak mengendahkan kewujudan diri beliau yang baru sembentar tadi menjadi tempat bagi Azril melampaiskan nafsu jantanya.
'Hey Az siapa nih yang berani masuk dalam bilik ini?' Iqa mula menyuarakan rasa tak puas hati beliau dengan nada yang agak tinggi.

'Ehh Iqa apa yang you terjerit jerit ni, ini cuma kawan I, I yang ajak dia datang kat sini',Relaxlah tak payah kecoh kecohlah Iqa ok ' Azril berkata sambil mencapai sebatang rokok didalam poket seluar beliau yang tergantung diatas almari baju.
'Yalah Iqa ini kawan saya jugak Azril heheheh kami memang berkongsi duduk itu satu rumah' Amboi Iqa punya badan banyak lawalah saya mahu rasa boleh?' kelihatan anak mata Singh semakin meliar merenung tubuh Faiqa yang masih lagi dibaluti selimut putih tersebut.
Faiqa mula merasakan perasaan yang tidak menyenankan apatah lagi melihat cara Singh merenung tubuh beliau. Serta merta Iqa mula merasakan ketakutan menjalar di lubuk hatinya.

Singh mula duduk dibirai katil sambil tanganya mencapai hujung kaki Faiqa yang tertutup litup dengan selimut putih. Jari kematu Singh mula meramas ramas hujung jari kaki Faiqa. Iqa cuba menarik kakinya agak Singh tidak dapat menunaikan hajatnya. Usaha Iqa cepat dipantau oleh Singh, tangan Singh yang besar lagi berbulu Singh cepat-cepat menekup buku lali Faiqa menghalang pergerakan Faiqa.
'Ouuuuuui sakitnya' tempik Faiqa bila saja tangan ganas Singh mencengkam kuat kaki beliau. Sekarang Singh telahpun mengapai kaki Faiqa yang sebelah lagi dan dengan sekali rentap kain selimut terlerai dan menyerlahkan kulit Faiqa yang putih mulus. Singh terpegun melihatkan tubuh Faiqa yang kecil molek dan sungguh putih bersih lagi gebu itu. Nyata tubuh Faiqa masih lagi basah dengan keringat akibat d**erjakan oleh Azril baru saja beberapa minit tadi dan rungan cipap Faiqa masih lagi dalam keadaan yang berlendir dan berlengas campuran air mani Azril yang berdas das dilepaskan terus kedalam ruang rahimnya.
'Hmmmm apa lagi Singh takkan kau nak tengok saja, pantat Iqa tu depan mata kau saja? tegur Azril yang sedari tadi ashik memerhatikan gelegat Singh diatas katil. Azril masih lagi mengepit rokok Dunhill dicelah jari telunjuknya kini menghisap rokoknya dalam dalam sambil Singh sudahpun memanjat naik tubuh bogel Faiqa. Azril terus saja merapatkan kursi yang beliau duduki ke katil dimana pergelutan antara Singh dan Faiqa akan berlaku sebentar lagi.
"Az tolong I Az apa nih tolonglah jangan buat I macam ni Az"Iqa mula menyedari apa yang sangat sangat dtakuti kini memang akan berlaku sebebntar lagi, namun begitu beliau masih lagi berharap Azril dapat menyelamatkan tubuhnya dari d**erjakan oleh Singh .
"Azzz please tolong I Az,,,,, " Iqa terus terusan berteriak agar dapat belas kasihan dari Azril yang masih lagi berselamba menghisap rokok. Azril bingkas bangun dari kerusi dan kali ini beliau membuka beg galas yang dibawa oleh Singh sebentar tadi. Azril menarik keluar Camera Digital Video dan terus mengacukan lensnya ke arah Singh dan Iqa diatas katil.
'Hmmm dengar sini Iqa, mulai dari sekarang segala aksi aksi yang ko lakukan akan dirakam oleh kamera ini' Az memadamkan rokoknya yang hampir habis dihisapnya dan mula menumpukan perhatiannya kearah LCD camera bagi mendapatkan angle yang terbaik.
'Iqa jika kau ingkar aku akan hantarkan gambar video ini terus kepejabat suami kau hehehehehehehehe' Azril tergelak sambil disambut oleh Singh yang kini sudahpun menindih badan Faiqa.Iqa sini mari hisap saya punya batang. Singh melucutkan jeansnya dan terpancullah batang nyer yang semakin menegang. Batang Singh kini sudah pun mencapai 7 inci lebih sedangkan beliau belum lagi mengalami ereksi sepenuhnya.
Azril bersuara "Iqa baik kau turutkan kehendak Singh tu cepat!".
Dalam keadaan terpaksa Faiqa membuka mulutnya dan dengan satu hentakan Singh terus saja merodok batang koneknya yang berkulup itu kedalam mulut Iqa.


'Mmmmmpphhh mmmmmphhhh mmmpphhhhh'kedengaran Iqa menghadapi kesukaran untuk bernafas. Batang konek Singh ternyata memenuhi segenak ruang mulutnya dan bukan itu saja batang Singh juga amat panjang dan menerjah masuk jauh hingga sampai keanak tekaknya. Batang konek Singh yang berwarna coklat kehitaman terus saja semakin mengembang dan mengeras bila ianya dirodok di dinding pipi Faiqa yang hanya mampu membeliakan matanya -


Faiqa hanya mampu memejamkan matanya dan berharap Singh akan cepat mencapai ejakulasinya. Iqa sudah semakin tidak menahan bau hanyir batang konek Singh yang sangat kuat menusuk lubang hidung beliau, bukan itu saja malah Iqa baru menyadari batang konek Singh mempunyai tindik di hujung kulit kulupnya. Sejenis logam yang berbentuk cincin itu terus saja merobek robek langit langit Faiqa setiap kali Singh menjolok masuk koneknya kedalam mulut Faiqa yang semakin menjadi lenguh dek menampung batang Singh yang besar dan tegang mengeras.

Setelah lebih kurang 20 minit Singh mengubah posisi beliau. Kedua tangan berbulu Singh dengan pantas mencekup dan memegang keras pinggang Faiqa dan memaksa Faiqa berada didalam posisi menonggeng.Belum sempat Faiqa membetulkan kedudukan beliau Singh dengan sekali tujahan merodok cipap Iqa yang sudah sekian lama berlumuran lendir hasil pancutan air mani Azril baru saja sebentar tadi.
" Auuuwwwwwwwww uuurrgggggghhhhhhhhh isshhkkkkk" Faiqa bertempik dengan satu laungan yang kuat dan nyaring.
Singh terus saja merodok dan menyumbatkan batang konek beliau sehinggakan faraj Faiqa kelihatan penuh dan sendat ditonyoh dan dihenjut oleh Singh semahu mahunya.
'Wahhh Kamu banyak bising yaaa,Saya suka kamu punya suara banyak stimmm' tujah Singh sambil terus memegang kemas kedua dua bontot Faiqa. Faiqa mencengkam erat panel board katil dihotel tersebut serta pandanganya kini semakin kabur. Beliau hanya memikirkan nasib Cipapnya yang sedang dipacu laju oleh Singh yang pastinya akan mempunyai ruang perbezaan yang besar selepas ini. Ini sudah tentu kerana suami Faiqa sendiri mempunyai batang konek yang pendek dan tidak munkin dapat menandingi kehebatan dan kemantapan batang Singh yang sekarang masih lagi mengganas dilubang faraj Faiqa.
Azril baru saja memadamkan rokok yang baru setengah dihisapnya sedari tadi. Azril sudah merasakan tengananya pulih kembali dan melihatkan Faiqa teresak esak mendengus menahan setiap tujahan dan rodokan dari batang konek Singh. Az bingkas bangun dan berdiri betul betul didepan muka Faiqa yang masih lagi didalam posisi menonggeng.Az mengenggam rambut Iqa dan menariknya supaya muka Faiqa terdongak keatas.
'Hmmmmmphh maii sini aku puaskan kote aku nih Iqa' Azril bersuara dengan nada perintah.Faiqa cuba membantah dengan terus tunduk dan menyembamkan mukanya di bantal. Azril mula naik berang atas tindakan Faiqa. Tangan kiri Azril mencenkam erat rambut Faiqa yang di ketika itu sudah kusut masai, manakala tangan kanan Azril terus melontarkan satu tamparan kuat dipipi kiri Faiqa. Pipi Faiqa yang putih gebu itu terus bertukar menjadi kemerah merahan akibat tamparan sulung Azril. Faiqa terus merintih dengan harapan dapat belas kasihan dari Azril.
'Cepat aku nak kau hisap kulum batang aku nihh, bukannya susah sangat kalau kau masih ingkar jugak aku akan buat lebih dari itu' bentak Azril dengan suara yang bengis.
Akibat tamparan Azril, Faiqa terus saja akur dengan perintah beliau. Faiqa dengan terketar ketar mendongak dan perlahan lahan membuka mulutnya. Azril tidak berlengah lagih terus saja menyumbatkan mulut Iqa yang comel itu dengan batang koneknya yang berurat urat . Perasaan takut mula menyelinap dan menhantui Faiqa dan beliau masih lagi merasakan kesakitan dipipi. Faiqa memang tidak tahan akan kesakitan tamparan sulung Azril dan beliau mengambil keputusan menurutkan saja kehendak Azril.
Sementara itu dibelakang Iqa, Singh masih lagi memantakan batang konek beliau jauh kedalam lubang faraj Faiqa yang semakin lama semakin longgar akibat d**erjakan dengan begitu gelojoh sekali oleh Singh. Kedua dua tangan Singh mencengkam pinggang Faiqa berbekas kemerah merahan. Tangan Singh mula menjalar kearah tetek Faiqa yang kecil molek tapi mengkal. Singh tidak membuang masa dan terus memicit micit tetek Faiqa dengan kuat dan kasar.
Azril juga tidak melepaskan kesempatan yang ada,beliau mencapai protable camcorder yang dibawa oleh Singh sebentar tadi dan terus menekan butang recording. Azril mengambil merakamkan gambar Faiqa sedang menghisap batanya yang mula mengeras dan mengembang.
'Hmmmm bagus macam tulah, kulum kuat lagi,, teruskan lagi isap kuat lagi yeahhh lagiii ' Azril mula.
Faiqa sememangnya tidak mempunya pilihan lansung melainkan cuba menyesuaikan dirinya disetubuhi oleh dua orang lelaki yang baru saja d**enalinya. Kini Faiqa mula merasakan tubuh badanya menikmati perlakuan seks rakus dua pemuda yang sekarang sedang ghairah mengecapi setiap inci tubuh badanya. Faiqa mula membuka matanya yang sejak dari tadi terpejam menahan kepedihan cipapnya dihenyak tanpa henti oleh Azrial dan Singh. 

2 ulasan:

  1. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    BalasPadam