Khamis, 19 Julai 2012

cikgu matematik ku

Hai nama aku aiman. Tapi org panggil aku man je.Kat sini aku nak
cerita ngan korang camana aku kongkek cikgu matematik aku. Ha nama
cikgu aku tu takleh beritahulaa. Secret beb…. Tapi cikgu aku ni
punyela lawa. Badan montok. Tetek besar. Memang perfectla katanye….
Kisah ni memang betul2 berlaku. Terpulanglah kepada korang nak caya
ke tak?….. Aku ni kira lemah sikitlaaa matematik form 4 ni. Tu yg
selalu aku tanye soalan kat cikgu matematik aku ni. Tapi aku ada
muslihat lain. Tengah dia terangkan camana nak buat soalan matematik
tu, aku jenguk tetek dia. Nampak lurah2 nye sebab dia pakai kebaya.
*
* Kerja ni memang dah banyak kali aku buat. Setiap kali nampak je
cikgu tu, aku dah mengingatkan SEKS. Kira cikgu tu menjadi simbol
SEKS akulaaa. Sampailaa satu hari ni, aku tanye dia satu soalan
matematik. Masa tu aku tanye dia kat taman sekolah. Masa tu nafsu
aku memang dah membuak-buak. Aku langsung Tak dengar apa yg cikgu tu
ajar sampaila yg dia terperasan aku tengah nengok buah dada dia.
Pastu dia tegur aku." Man? Awak tengah dengar ke apa?"…. Aku
terperanjat. Aku cakap takde apa2. "awak jangan tipu…cikgu nampak
awak tengah buat apa.." Aku pun tanye "saya tengah buat apa cikgu"…
Dia pun cakap yg aku tengok tetek dia je dari tadi… Aku pun minta
maaf kat dia. Dia kata takpelaa. Kalau org lain pun mesti tengok
jugakkan. Dah benda depan mata.
*
* Pastu aku mula tanya bab lain. "suami cikgu tak ambil cikgu hari ni?"
"tak, dia
outstationlaaa"…cikgu cakap lagi sebulan baliklaa..aku tau yg dia
baru kahwin sebulan lepas. "saya tanya sikit boleh cikgu?"…"tanyala"
jawab cikgu.. "cikgu boleh tahan ke?..saya taulaa cikgu baru lepas
kahwin. Yela org baru lepas kahwin ni selalunye tiap hari buat bende
tu. Abis cikgu.."..dia kata nak buat camana. Aku mula dekatkan lagi
badan aku kat dia. Dia kata kalau org nampak tak manisla. Aku pun
memberanikan tangan aku dengan mengusap-ngusap pehanye. Dia
tepis. "Man, tak baiklaa..cikgu kan dah kawin..dosa!".. Aku cakaplaa
pada dia. Aku memang minat kat dia dan kalau boleh aku nak kongkek
dia. Pastu dia tanye kalau boleh aku nak buat apa.. Aku cakap kat
dia "saya jilat tetek cikgu, jilat kelent*t cikgu, berdayung dalam
fefet cikgu.." Masa tu muka dia dah merah gile. Sebab aku cakap
benda2 tadi. "man dah ada gf?" cikgu tanye "belum"…aku jawab.
*
* Esoknye aku jumpa dia kat sekolah. Dia senyum je kat aku. Masa rehat
tu aku nengok dia dari jauh. Pastu dia nengok aku. Masa dia nengok
aku tu, aku buat aksi lucah sikit. Aku usap2 btg aku. Dia senyum je.
Dah tu masa balik tu hujan pulak. Mak bapak aku dah pegi jb ada
kenduri kawin. Kalau jalan kaki basah kuyupla aku. Jadi masa tu
cikgu pun nak tumpangkan aku. Dia jemput aku pegi rumah dia. Dia
kata makbapak aku bukannye ada kat rumahkan. Aku pun setuju je.
Sampai kat rumah dia aku duduk atas sofa. Pastu dia cakap nak naik
atas kejap. Sebelum tu dia buatkan aku air dulu. Aku minumla air
sambil tengok tv. Lepas tu aku dengar org menjerit kat atas aku pun
naikla nak nengok apa yg terjadi. Suara tu datang dari bilik cikgu
tu. Aku pun masuk jelaa. Aku nampak cikgu terjatuh dalam keadaan
berkemban je. Kaki dia terseliuh. Dia lari sebab nampak lipan besar
dalam bilik air. Aku nengok kain dia terselak sampai ke betis. Btg
aku dah mula stim. "Cikgu tak apa2 ke?" akutanye…"Tak, cuma sakit
kaki ni." Aku cakap kat dia biar aku urutkan. Dia angguk tanda
stuju. Aku pun urut kat kaki dia yg terseliuh tu. Kemudian aku
memberanikan diri dengan menaikkan lagi tangan aku ke
betisnye. "mmm, sedapnye man urut.." cikgu cakap. Kemuddian aku
mengusap2 peha cikgu. Dia tak membantah. Selama 5 minit aku buat
camtu. Pastu cikgu ambil tangan aku dan taruk kat bahu dia. Katanye
sedap aku urut. Aku pun mulakan urutan. Sambil mengurut aku
perhatikan buah dadanye. Besar betul. Lama kelamaan aku jadi tak
tahan.
*
* Nafsu dah membuak-buak. Aku mula merayapkan tangan aku ke
atas teteknya. Cikgu tak membantah. Malah dia berkata "Man, don't be
so naughty ,ok. You may start ur game now!". Aku pun gembirala
dengar camtu. Cikgu bangun dan melucutkan kainnya depan aku. Wow
memang lawa. Teteknya memang besar. Bulu pukinya tak bercukur. Itu
memang taste akula. Inila first time pompuan bogel live depan aku.
Kemudian cikgu menanggalkan uniform sekolah aku satu persatu
sampaila aku pun turut berbogel. Aku pun cium mulut dia cikgu
membalas dengan mengulum-ngulum lidah aku. Aku menjadi lebih
terangsang. Lebih kurang 5 minit kita org bercium. Kemudian aku
turun ke leher sehinggalah ke tempat sasaranku yg utama, TETEK.
*
* Benda nila yg paling aku minat kat pompuan. Aku mula meramas tetek
cikgu biar tegang sikit. Pastu aku jilat putting teteknye sebelah
kanan sambil menggentel putting sebelah kirinye. Cikgu menggeliat
sedap. "Uuuuhhh Man, sedapnye. Teruskan ye..Uhhhhhh"..begitula
suaranye yg membuatkan aku leih terangsang. Setelah puas menikmati
gunung yg mencacak kini tiba pula semak yg aku mesti harungi. Aku
menyembamkan muka ke fefet cikgu yg basah lencun tu. Aku bau wangi.
Lidahku memainkan peranan dengan menjilat setiap air di dalam fefet
cikgu. Raut wajah cikgu tu menunjukkan nikmat yg teramat sangat.
Kemudian aku baringkan dia atas katil dan kami memainkan peranan
masing-masing. Aku menjilat fefet dia dan cikgu mengolom btg
aku. "besar btg man ye. Suami cikgu pun kalah. MMMMMMmmmm"..kata2nye
membuatkan aku bangga sekali. Aku merasakan nikmat yg tak pernah aku
rasa sebelum ni. Lidah cikgu menjilat-jilat kepala btg aku. Pastu
tangan dia meramas buah aku. Mmmmmmm, cubala korang bayangkan. Aku
mula memasukkan jari aku ke dalam fefet cikgu. Cikgu menggeliat
kesedapan dan terus mengulum batang aku. Satu, dua kemudian 3 sekali
jari aku dimasukkan ke dalam fefet cikgu. Terangkan-angkat punggung
cikgu masa aku buat camtu. Lepas tu aku bukak besar-besar lubang
fefet cikgu dan masukkan lidah aku ke dalam. Rasa masin ada, payau
ada, manis pun ada. Aku jilat2 lubang fefet cikgu. Sekarang ni
tibalah masa yg dinanti-nantikan. Cikgu bangun dan masukkan batang
aku dalam lubang fefet dia. Kali ni cikgu yg mainkan peranan dengan
menghenjutkan badannye sambil aku menggentel2 putingnya. Puting
cikgu merah warnanya macam puting cina. Cikgu mula menjerit menahan
btg yg sebesar pergelangan tangan tu mendayung-dayung dalam fefet
dia. Sekali sekala terdengar bunyi `pek pek pek' bunyi tu datang
dari henjutan cikgulaa. Aku nengok muka cikgu dah merah je. Itu
sebab sedap sangatla tu. Cikgu semakin melajukan henjutannya.
Jeritannya semakin kuat. Nasib baik rumah jiran2 lain jauh. Kalau
tak, kantoiiii. Semakin laju, semakin nikmat dan sedap aku rasakan.
Ahhhhhhh…. Lebih kurang 20 minit berdayung dalam fefet cikgu. "cikgu
saya dah nak terkeluar!". Aku cakap. Kemudian dia mengeluarkan
batang aku dan masukkan dalam mulutnye. Aku melepaskan air mani
dalam mulut cikgu. Cikgu menjilat semua air mani aku. Uhhhh puasnye.
Lepas tu kita orang terbaring atas katil. Aku baring atas tetek
cikgu yang kenyal tu. "cikgu lepas ni kita sambung balik ye."..aku
cakap. Aku masih belum puas lagi. Yela rezeki depan mata. "Hmmm"
cikgu cakap. Tanda setujula tu. Lepas tu dia turun bawah. Nak buat
air katanye. Masa tu dia pakai bra ngan seluar dalam je yg warna
hitam. Aku pun ikut sekali. Masa tengah buat air, aku geselkan
batang aku kat lurah punggung cikgu. Dia ketawa kecil. Tangan aku
pun tak lepas meraba tetek cikgu yang masih berbungkus tu. Selesai
minum, aku nengok cikgu ambik satu benda. Nampak macam spray. "apa
benda tu cikgu?"..aku tanya. Oohhh rupanye krim. Ala krim yg selalu
taruk kat kek tu. Cikgu kata benda ni boleh lebih sedap lagi. Aku
angguk je. Lepas tu kita org naik atas. Aku dudukkan cikgu atas sofa
dan mengangkangkan kaki dia. Aku jilat tetek dia yg masih bercoli
tu. Lepas tu aku jilat seluar dalam dia. Kemudian aku tanggalkan
coli dan seluar dalamnye dan campakkan ke atas katil. Cikgu
memberikan aku krim supaya disapu atas puting dia. Aku pun ikut
jelaa. Lepas tu aku jilat putting cikgu. Mmmmmm sedap rasa krim tu.
Rasa strawberri. Aku mula ganas sikit. Aku gigit2 putting cikgu.
Cikgu mengeluh."Mmmmm". Lebih kurang 10 minit aku mainkan tetek
cikgu. Best giler. Lepas tu aku teruskan aksi dengan menyapukan krim
tersebut dekat fefet cikgu. Aku sapa rata2. And then apa lagi, aku
jilatlaa sepuas-puasnye fefet cikgu. Cikgu senyum je melihat aksi
gelojoh aku. Aku gigit kulit fefet cikgu. Masa tu muka cikgu ddah
berubah kepada muka yg menggairahkan. Dia jilat2 bibirnye. Aku
masukkan lidah aku lebih dalam lagi dalam lubang cikgu. Cikgu
kegelian. Aku kemudian mengalihkan lidah ke lubang buntut cikgu.
Masa tu lubang belum cukup besar. Aku masukkan jari-jemari aku
kedalam utk besarkan lubangnye. "ahhh ahhh ahhh, man sedapnye"cikgu
berkata. Kemudian aku lajukan jari aku. Jeritan cikgu pun makin
kuatla dan jadikan aku lebih terangsang dengar suara ghairah cikgu.
Aku mengeluarkan jari aku dari lubang buntut cikgu. Aku cakap cikgu
aku nak sontot bontot dia. Cikgu cakap hmmm aje. Tanpa melengahkan
masa aku masukkan batang dalam lubang buntut cikgu. Aku masukkan
kepala btg aku dahulu. Aku gerakkan sedikit kepala btg aku.
Susah sikit nak masuk sebab lubangnye kecik. Kemudian aku rentap
kuat-kuat. Cikgu mejerit kesakitan. Lepas tu aku mulakan sorong
tarik. Mula-mula perlahan, lepas tu aku lajukan dayungannya. "Uh Uh
Uh uh…man…laju lagi man, oohh sayang mmmmm".. camtulaa suara cikgu
aku masa kene sontot bontot dia. Lebih kurang 10 minit berdayung
dalam lubang buntut. Tetek cikgu bergoyang-goyang masa kene sontot
kat bontot dia. Keatas ke bawah keatas kebawah. Lepas 10 minit, aku
keluarkan btg aku dan tujukannya ke dalam lubang fefet cikgu. Zupp
zupp zupp. Bunyinye macam tu laa lebih kurang. Cikgu menjit manja
tanda sedap. Aku lajukan dayungan. Masa tu nikmat memang dah tak
boleh cakap lagilaa. Lebih kurang 20 minit lepas tu, aku rasa macam
dah nak terkeluar. Aku lajukan sorong tarik ke tahap maksimum. Bila
dah nak keluar tu aku rentap kuat-kuat dalam lubang cikgu. Lepastu
keluarla air mani aku dalam lubang cikgu. Kami terbaring sama-sama
atas katil. Dah tak larat nak bangun. Kita org tertidur sampaila
pukul 4. Masa tu aku bangun je nengok cikgu dah takde. Rupa-rupanye
tengah mandi. Aku pun masuk dalam bilik air. Masa tu cikgu tengah
shampoo rambut. Aku peluk cikgu dari belakang. Mmmm! wanginye sambil
menggeselkan btg aku kat punggung cikgu. Cikgu ketawa manja. "cikgu
saya nak buat last action, boleh ye ciikgu?"aku tanya cikgu.. "hai
man…takkan tak puas lagi?"cikgu cakap sambil ketawa. Aku dan cikgu
kemudian masuk ke dalam kolah mandi. Kolam mandi rumah cikgu ni
besar sikit. Lepas tu aku ketukkan batang aku kat tetek
cikgu. "kelepek kelepek kelepek"macam tula bunyinye. Aku buat tu nak
pulihkan semula batang aku. Lepastu aku geselkan batang aku kat
lurah tetek cikgu. Cikgu turut mainkan peranan dengan menggoyangkan
teteknye ke atas ke bawah. Uhuhhhh sedapnye. Bayangkanlaa korang.
Lebih kurang 10 minit aku buat benda tu. Kemudian aku masukkan
batang aku dalam mulut cikgu. Cikgu ni memang dah pengalaman betul.
Dia kolom batang aku memang sedap. Lidahnye menjilat-jilat kepala
btg aku sambil mengusap lembut buah aku. Tangan aku pun tak lepas
menahan gunung yang besar tu. Kedua putting aku gentel lembut. Lepas
10 minit, air mani aku pun dilepaskan dalam mulut cikgu. Cikgu
menelan kesemuanya. Lepas tu kita orang mandi bersama. Habis mandi
aku cakap cikgu nak balik. Cikgu nak hantar sebab hujan belum
berhenti. Aku anggukkan kepala. Dalam perjalanan ke rumah, aku raba-
raba tetek cikgu. Masa tu dia tengah driving. Tetek cikgu aku
memamng belum puas aku mainkan. Dah sampai kat rumah aku ucapkan
terima kasih cikgu. "terima kasih cikgu sebab berikan layanan yg
istimewa kat saya" cikgu senyum je. Esoknye kat sekolah cikgu masuk
kelas dan mengajar macam biasa. Bila dia nengok je aku, dia senyum.
Aku pun senyum balik. Masa rehat aku cakap kat cikgu yg aku nak buat
lagi dengan dia. Cikgu senyum je. Setuju la tu. Lepas kejadian tu
berlaku, berulang kali aku dapat menngongkek cikgu matematik aku.
Oooh cikguku sayang……

14 ulasan:

  1. BOLEH KENALKAN AKU CIKGU TU ? :)

    BalasPadam
  2. Sumpah tipu. Aku dah tak caya dah citer seks bodoh camni kecuali ckigu suraya. Ko citer macam seks tu boleh turun dari langit, minta je trus dapat. Mana pengenalan smua bai? Takkan la prmpn smua murah2, lagi2 yg dh kahwin ke ape.

    BalasPadam
  3. story ini bikin nga nahan aja tapi ada :
    solusi ramah dari TOM (SMS 0818-075-777-63) untuk penyaluran problem intim wanita(tua/muda:blonde,tante,nci) dengan status terjaga dan rahasia terjamin. (no freesex/bukan-gigolo).

    BalasPadam
  4. Aku memg stuju ni tipu.sume yg dia cter sume fantasi sorg lelaki.coretan ni untuk melepaskan ghairah si penulis jer.org bodoh shaja yang akan prcya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak semua nua tipu encik din...sape bernaseb baek dia akan dapat...

      Padam
  5. Tapi kadang2 ade juga betul nya..... cikgu aku pon pernah memberi.... sewaktu aku di tingkatan 5...

    BalasPadam
  6. Benda mmg ada jadi kat sekolah, cikgu pun manusia juga. Kat sekolah aku, ada 2 guru lelaki yg ada skandal dgn 2 pelajar perempuan tingkatan 5. Siap bw makan angin di genting. Seorg cikgu tu, bini sarat mengandung anak ketiga. Bila semua dah tau, pelajar perempuan tu tak dtg sekolah krn malu. Mak ayah mrk pun marah betul tapi krn malu, tak buat laporan polis. Hm, 1 pasangan tu mengaku dah berzina, 1 lagi pasangan tak mengaku. Semuanya berlaku tahun lepas. Terus terang, skrg dah ada akta baru diluluskan, sape-sape yg buat hubungan seksual dgn budak bwh umur (18 tahun ke bawah), boleh dipenjara 20 tahun. Jadi sape-sape fikir nak try tu, ingat-ingat lah.

    BalasPadam
  7. buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

    BalasPadam
  8. Untuk maklumam semua no 0135928108 tu bukan no sebenar yatie...no saya tu milik saya hisham da byk wassap say block dan sy terpaksa block call yg masuk ke no tu....sy akan buat repot jika masih ada yg mengganghu mo tu harap maklum...

    BalasPadam